Arran de les notícies publicades la passada setmana, és un fet que Piles acollirà a refugiats procedents de Síria a l’alberg, per aquest motiu ens complau comunicar-vos:

Ahir, 6 de setembre de 2015; Compromís per Piles va convocar una reunió extraordinària i hem acordat impulsar una plataforma humanitària de forma veïnal que incloga associacions, partits polítics, veïns i l’Esglèsia. Amb el propòsit d’aconseguir recursos bàsics com roba, medicaments, donatius i altres utensilis d’ús quotidià. Amb l’objectiu d’ajudar als refugiats que en les setmanes vinents acudiran a les nostres terres fugint de l’horror de la guerra.

El nostre poble i el poble valencià, sempre s’ha caracteritzat per ser una societat molt solidaria amb els més necessitats, per això demanem la col·laboració de totes i tots. En els pròxims dies donarem més informació per a la gent que estiga interessada a col·laborar amb aquesta causa.

Atentament, Compromís per Piles.